Новини
28.12.2021 г.

Историята на малкия бизнес и голямото сърце

napravi go

Това е Ани Събева, основател на ,,Слингомания – твоят партньор в бебеносенето” и Програма ,,Спокойни бебета”. Майка на две деца, която се стреми към свръхсили, предвид всички задачи, с които успешно жонглира. Освен това е и част от каузата на ДНК. Част от бизнеса, който подкрепя младите семейства в България. Част от хората, които вярват, че държавата ни се нуждае от добър пример в тази посока, и тя го дава. За втора поредна година Ани участва в “Бебешките ДНК пакети”, като подарява слингове на 20-те късметлийски двойки.

 

1. Ани, за втора поредна година си един от дарителите в кампанията “Направи го сега”. Отделяш частица от малкия ти бизнес със слингове и подаряваш на 20 семейства. Какво те мотивира да се включиш в кампанията?

На първо място – аз напълно споделям каузата на кампанията, относно демографската тема и всички казуси, свързани с нея. Децата са бъдещото на страната ни, от нас зависи да се погрижим тях да ги има и да останат тук, нали?

 

2. А какво може да мотивира един човек, особено в период на криза, да дари?

Отново стигаме до ключовата дума – кауза и вярата в нея. Това е вътрешно усещане и то не бива да зависи от обстоятелствата. Или си такъв човек или – не. Средно положение не съществува и е добре активно да действаме в посока ценностите, в които вярваме и към които се стремим.

 

3. Какъв ресурс ти коства, за да се включиш?

Няма да крия, че за мен е трудно, ресурсът отстрани може да изглежда малък, но всъщност никак не е така, спрямо възможностите и ситуацията в момента. Въпрос на гледна точка може би, важно е да бъде от полза и да попадне, при когото трябва.

 

4. Участваш ли и в други кампании?

Стремя се да информирам семействата в България относно ползите при бебеносенето и то безплатно. Отделям безценен в днешно време ресурс – вземам от моментите със семейството ми, за да съм полезна на други семейства.

 

5. Как и кога създаде “Слингомания”?

Мога да разкажа много, но най-важното споделям в това видео: https://fb.watch/93DsDq2TWe/

Сигурна съм, че ще представлява интерес за читателите да го видят и чуят.

 

6. Наблюдава се една тенденция, при която обикновено по-малките български фирми участват в подобни инициативи като нашата, с изключения, разбира се. Какво е мнението ти за това?

Малките брандове знаят колко усилия им е коствало постигнатото, но това не ги спира да мечтаят да оставят следа. Малките имат големи мечти, големи идеи и голям кураж да излязат от зоната си на комфорт.

 

7. Как се отразява Ковид обстановката на малкия и среден бизнес в страната?

Разбира се, че не е благоприятно. Всички знаем какви са недостатъците и щетите, но пък се научихме да сме гъвкави, да откриваме нови канали за комуникация с потребителите, да се разгърнем в различни посоки, макар да не се отклоняваме от основната идея.

 

8. Какво ще пожелаеш на аудиторията ни?

Мили родители, бъдете съзнателни, че вие държите бъдещето в ръцете ви – това са вашите деца. Обичайте ги, прегръщайте ги, бъдете до тях и им припомняйте колко са ценни и значими! Някой ден те ще се превърнат в личности за пример.

Това е Ани Събева, основател на ,,Слингомания – твоят партньор в бебеносенето” и Програма ,,Спокойни бебета”. Майка на две деца, която се стреми към свръхсили, предвид всички задачи, с които успешно жонглира. Освен това е и част от каузата на ДНК. Част от бизнеса, който подкрепя младите семейства в България. Част от хората, които вярват, че държавата ни се нуждае от добър пример в тази посока, и тя го дава. За втора поредна година Ани участва в “Бебешките ДНК пакети”, като подарява слингове на 20-те късметлийски двойки. 1. Ани, за втора поредна година си един от дарителите в кампанията “Направи го сега”. Отделяш частица от малкия ти бизнес със слингове и подаряваш на 20 семейства. Какво те мотивира да се включиш в кампанията?На първо място – аз напълно споделям каузата на кампанията, относно демографската тема и всички казуси, свързани с нея. Децата са бъдещото на страната ни, от нас зависи да се погрижим тях да ги има и да останат тук, нали? 2. А какво може да мотивира един човек, особено в период на криза, да дари?Отново стигаме до ключовата дума – кауза и вярата в нея. Това е вътрешно усещане и то не бива да зависи от обстоятелствата. Или си такъв човек или – не. Средно положение не съществува и е добре активно да действаме в посока ценностите, в които вярваме и към които се стремим. 3. Какъв ресурс ти коства, за да се включиш?Няма да крия, че за мен е трудно, ресурсът отстрани може да изглежда малък, но всъщност никак не е така, спрямо възможностите и ситуацията в момента. Въпрос на гледна точка може би, важно е да бъде от полза и да попадне, при когото трябва. 4. Участваш ли и в други кампании?Стремя се да информирам семействата в България относно ползите при бебеносенето и то безплатно. Отделям безценен в днешно време ресурс – вземам от моментите със семейството ми, за да съм полезна на други семейства. 5. Как и кога създаде “Слингомания”?Мога да разкажа много, но най-важното споделям в това видео: https://fb.watch/93DsDq2TWe/Сигурна съм, че ще представлява интерес за читателите да го видят и чуят. 6. Наблюдава се една тенденция, при която обикновено по-малките български фирми участват в подобни инициативи като нашата, с изключения, разбира се. Какво е мнението ти за това?Малките брандове знаят колко усилия им е коствало постигнатото, но това не ги спира да мечтаят да оставят следа. Малките имат големи мечти, големи идеи и голям кураж да излязат от зоната си на комфорт. 7. Как се отразява Ковид обстановката на малкия и среден бизнес в страната?Разбира се, че не е благоприятно. Всички знаем какви са недостатъците и щетите, но пък се научихме да сме гъвкави, да откриваме нови канали за комуникация с потребителите, да се разгърнем в различни посоки, макар да не се отклоняваме от основната идея. 8. Какво ще пожелаеш на аудиторията ни?Мили родители, бъдете съзнателни, че вие държите бъдещето в ръцете ви – това са вашите деца. Обичайте ги, прегръщайте ги, бъдете до тях и им припомняйте колко са ценни и значими! Някой ден те ще се превърнат в личности за пример.